Friday, July 4, 2008

Akhirnya

today is as usual as yesterday and the day before. my health is getting better, my life is becoming more real. actually i have nothing to share, just some silly thoughts in my head talking silly things. heheheh funny eh? there are a lot of things that i want to do but there are also a lot of obstacles i have to face..seeing it from my own perspective, hard and rough, but hey, who cares?

then i thought about death. 'orang yang bertakwa akan sentiasa ingat pada kematian'...hope i am one of them. i hope i can come clean before i go for good...

Ku sadari akhirnya kerapuhan imanku
Telah membawa jiwa dan ragaku
Ke dalam dunia yg tak tentu arah

Ku sadari akhirnya Kau tiada duanya
Tempat memohon beraneka pinta
Tempat berlindung dari segala mara bahaya

Oh Tuhan mohon ampun
Atas dosa dan dosa selama ini
Aku tak menjalankan perintahMu
Tak pedulikan namaMu
Tenggelam melupakan diriMu

Oh Tuhan mohon ampun
Atas dosa dan dosa sempatkanlah
Aku bertobat hidup di jalanmu
Tuk penuhi kewajibanku
Sebelum tutup usia kembali padaMu
Oh kembali padamu ohhh

~~~Ya Allah, ampuni dosaku, semoga aku ditempatkan di golongan orang yang beriman~~~

4 comments:

WorkingMama said...

moga2 kita tergolong dlm org2 yg beriman...amin..

aku tgh busan giler neh.. nak buat keje pun liat je..
ko keje kt kipsas lagi ek? umah ko kt tepi jalan besar ke?

kiah kay said...

lama dh aku berenti kipsas...aku skang kat politeknik lah. umah aku bukan lg tepi jalan besar tapi tepi sekolah....hehehe...

WorkingMama said...

laaa... pindah keje lagik...
rezeki ko ek.. poli sultan ahmad shah heh?

kiah kay said...

ye sayang....nk join? pegi website www.jppkk.gov n carilah mana2 yang patut...