Monday, November 3, 2008

sekali lagi...outdated.

salam,
ok ok, punya pemalas baru last week aku masukkan gambo ke dlm PC aku..n today i'm sharing some pics.


ok, ni hadiah untuk besday aku yg ke-28 ogos lalu...drpd my MR..

yang ni pulak.....


setelah sekian lama tak merasa KRR....muffins still taste the same...wah best!



akhirnya, aku jual jugak kancil kesayanganku ini...trade in for a better one...i guess! Love u Kanc...ko lah harta pertamaku...will never ever forget u..muahssss...(sebenarnyer nk nangis tapi malu pulak kat laki aku heheheh)

ok, guess that's it for today. will upload some more things yang happened in my life these days...

3 comments:

WorkingMama said...

nak sambar keta apa weh?
dah beli baru ke?
mana gambar nye?

artisticklytouch said...

ketapi hehe

kiah kay said...

wah wah uolss nihs....kete BMW 7s...in my dreams! ala nyah kete biasak je...yg leh bwk lenjan kat bdr kontan ni..wehh..rindu sama uolsss!!!!! aku tgh mentally down nih....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!