Monday, February 2, 2009

dara@teruna

SALAM...
dlm dua tiga menjak ni ramai lah sgt yg mennamatkn zaman dara/teruna depa..sume dh pecah lah kan? huihuihui...tahniah buat kwn2 aku yg berjaya mendirikan masjid n membuat setan2 rasa terseksa! wah!

aku pas CNY a bit the busy...penat, even ari ni pun kepenatan melampau jelas ketara kat muka aku yg cute ni..ngeh ngeh! urat kaki mak dara ni dh timbul sana sini.....hudus okeh! yelah byk berjalan ngn bwk perut yg boyot ni....huh really the heavy ok!

so nothin much to say just dat i really need a good nite sleep these days. tired lah usah cakap...ngn anak dara kat umah tuh yg mmg sedari awl mnjadi attention seeker sjk dia tau dia bakal dpt sibling...really sometimes up to my nerves...doakan aku baik je ek jd MAK ni...

as my friend art said in his blog, aku pun turt serta addicted to facebook.....malangnyer kat ofis aku dat website haram jadah takleh buka, haru kan? tp ngn sedaya upaya aku cari pot jugak asal leh tgk kengkwn lama (termasuk apa2 yg lama lah kan? heheheheheh..gelak jahat gtu!)

oklah, aku nk tgk students aku wt keje....malam2 pun keje ka? ala nyah mk cari duit halal....kalu tak mana leh pakai kete jepun!huhuhuhuh....

2 comments:

artisticklytouch said...

motip sebut nama aku tapi tak bayar royalti...

eh, apa2 yang lama tuh enyai eh? oppppsss

kiah kay said...

ala art, menglamer kan ko apa salahnyer...itupun kira origt le aku tk mtk bayaran ok! lama-lama....lu pikirlah sendiri art!! ngeh ngeh ngeh...oppsss gelak nakal gtu!