Monday, September 14, 2009

salah siapa?

salam...

tajuk di atas tiada kene mengena ngn entry aku..just gatal tangan nk tulis. anyway, last week was like hell to me...mana tak nyer, kelas berderet2 cam umah panjang tiada penghujung..dis week pun ada kelas ganti lagi. penat jgn cakaplah...Tuhan je tau betapa i need a rest!

oh ya...aku berdoa supaya aku dapat ini for raya..adakah? hehehee


tu je yg aku wish for...adakah lagi? hehehee..byk lagi sebenarnyer...
gatal? ye saya memang dah meroyan...
nk dihadiahkan oleh MR? tidak mungkin...
so kekdah nyer...guna pakai duit sendiri lah jwbnyer

so please pray dat i could get this b4 raya okes!

2 comments:

Sepapan Atelier said...

sape nak bagi ko tuuhhh? ada orang nak bagi ker? ke ko mimpi je nihh? hahaha....

anyway beb... selamat hari raya... maap zahir batin... cium skettt... muuuaahhhh....

kiah kay said...

heheeh
adalah org bagi...sape lagi aku bagi kat diri aku lah! hahahhaa
selamat hari raya gak
maaf zahir batin....