Wednesday, October 21, 2009

mimpi yang aku sgt benci

salam...

last night after g makan KFC at ECM, balik lah kami ke umah...tired sbb nurin mengamuk for a thousand times already...but thank God Aqil was behaving himself perfectly, sleeping soundly in the car.

malamnyer.....
aku boleh mimpi MR was having an affair...a very affair yang menggugat kestabilan rumahtangga kami..cewah! aku mengamuk...baling2 barang lagi taw! pastu MR siap bawak lagi his lover (adus sakit hati aku!)

he confronted me..telling me what i did that made him changed his mind....to have somebody else in his life...apa daaaaa....but it was so damn real....menggila lah aku kan (hanya dlm mimpi...)

but the situation was so sad and stressed...MR was very stern..never i saw him even in real life dia setegas itew...menakutkan!!

suddenly i woke up (right in the middle of the dream exactly masa i baru nk balas balik kata2 MR..) gasping for air! no tears thank God!...but it was horrfying, lagi menakutkan dari Ju On!

Ya ALLAH, ampuni dosaku...semoga kebahagiaan rumahtangga ini kekal selamanya...ameen...

5 comments:

Sepapan Atelier said...

beb... dah 2 kali aku mimpi mcm tu... sekali tu aku bangun2 nangis... 2nd time mimpi satu hari aku termenung... citer kat laki aku... die gelak jer... hampehh... suke la tu

Sepapan Atelier said...

beb... dah 2 kali aku mimpi mcm tu... sekali tu aku bangun2 nangis... 2nd time mimpi satu hari aku termenung... citer kat laki aku... die gelak jer... hampehh... suke la tu

kiah kay said...

aku dok pikir lagi till today....ntah bila bende ni nk let go...ntah apa2!

WorkingMama said...

aku doakan kebahagiaan ko se family.

weh! da lama tak mengomen kt blog ko ek :D

kiah kay said...

farah...tu la pasal..eh blog ko ok balik ke?