Tuesday, June 10, 2008

carrrrrrotttt slicceeeee


heheheh....leh imagine how carrot slice look like? oh wonderful beb...aku bantai dua slices lagi...paksa laki aku g secret recipe belikan aku (cam mengidam...nope i am positive i am not pregnant ok)!

dalam sedap2 makan kek ni, minyak naik lagi...kenapa jadik cam ni?takde sense of awareness ke mereka2 ni? nak bandingkan ngan negara lain mmglah senang, barang depa murah, makan murah..kita sumenyer mahal.nak beli spender pun mahal tau! hah amik ko.aku skang mmg serius dlm shopping (shopping pun skang kene serius, mana tak demam aku jadiknyer)...mana tidak, terlebih beli kang lari budget...bukan aku ni org kaya raya dermawan jutawan...konpem keje pun belom lagi..kesian kat aku...

sedihlah dgn keadaan skang ni.....ntah2 tak leh dh nak rasa carrot slice RM4.50 lagi pasni...uuuwaaaaaaaa........!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: