Friday, June 13, 2008

KETULUSAN


Lebih dari cinta yang pernah kuberi
Lebih dari rindu yang pernah kurasa
Masih banyak waktu yang kan kujalani
Masih banyak rahasia kehidupan tuk kita

Aku akan selalu mencintaimu
Sampai aku tinggalkan dunia ini
Ketulusanku tak akan berubah
Walau kita tak mungkin untuk bersatu

Maafkan ku harus meninggalkanmu
Maafkan bila hatimu terluka
Tetapi hatiku hanya milikmu
Karena kaulah yang terbaik untuk diriku

Aku akan selalu mencintaimu
Sampai aku tinggalkan dunia ini
Ketulusanku tak akan berubah
Walau kita tak mungkin untuk bersatu selamanya

Aku akan selalu mencintaimu
Sampai aku tinggalkan dunia ini
Ketulusanku tak akan berubah
Walau kita tak mungkin untuk bersatu

Selamanya

~~~~~~bila aku dgr lagu ni, tetiba hati jadi sedih~~~~~~
the one you truly love never really leaves you

2 comments:

Anonymous said...

waa.. sedih lak bile baca entry kali ni. eh itu lagu ek? x penah dgr la (tak pernah dgr @ aku tatau kewujudan lagu itu?)

but seriousli jiwa mmg kacau bile tau org yg kite sangka akan hidup semati bersama rupenye tidak mencintai kite sepenuh hatinye. she's with me juz for d sake of it. teringat pepatah lama - never love a love dat hurts, never hurt a hurt dat loves.

p/s: mau makan carrot slice murah? sendiri bikin la. kekekeke.

kiah kay said...

lagu ni tak popular lagi...cari lagu lain tetiba dpt lagu ni...suck kan dat feelings...wah jiwa kacau seh....kesiannya u!

aku tarak oven loh kat umah...tu pasal makan carrot slice kat kedai...stakat buat caramel pudding ok lah...hehehehe