Monday, August 25, 2008

tears in my eyes

aku baca blog recommended by a friend o mine.

aku nangis...berlari lari masuk surau ofis...kang pe lak kata ofismate aku tetiba je aku nangis...

skang dh abis baca terus aku masuk blog aku..

apa yg aku dh buat? Ya Allah, ampuni lah dosa aku...

Nurin sayang, mummy loves u no matter what (even though mummy mmg garang cam singa lapo)

Nurin noty ke baik ke, mummy will always love u...coz u r my darling!

God let me be a good mom...a really damn good one!

Sentiasalah beri kesihatan kpd anak aku, ampuni dosa2nyer...

----I love my baby girl----

5 comments:

Azwin Arif said...

pls share the blog u read.. i pun nak gak rasa the tears in my eyes

artisticklytouch said...

che K!!!! boooochakkkk!!!

haiyooo....kenapa menangis uols...uols rasa bersalah pada nurin ke? but y? uols deara dia eh??

seingat aku, ko memang garang ha ha tak padan dengan kechik..

weekend neh aku sambut merdeka, birthday & 1st ramadan kat kuantan he he

btw, Happy Belated Birthday

kiah kay said...

art!!! if u drop by kontek le aku..ek ek leh jumpa!!
happy birthday to u ok, selamat pose n happy merdeka...(sequence ntah apa2!!)

arif, i cant remember the blog but it tells stories about this couple yg anak dia meninggal due to sakit yg i tak sure apa...tetiba rasa bersalah kat anak aku sbb aku slalu marah dia....bad bad mummy..ekeke

WorkingMama said...

kiah
aku da baca blog yg ko ckp anak dia sakit tu... blog aku-noi,kan?
sedih gile siot...air mata bertakung baca...walaupun aku tak kawen n xde anak, tapi hati pompuan ni cepat terasa...huhuu..
kalu takde opismate ni, da lama gugur airmata...huhu..

kiah kay said...

ekekek...aku nangis melalak dlm surau..hahaha..sedey kan? bila ada anak nnt ko akan rasa apa yg aku rasa (cam familiar je quote ni...dr mana ek?)