Tuesday, September 23, 2008

hari yang ntahapaapa....

hari ni as usual, aku morning sickness...tapi ari ni pening tahap dewa2....aku mtk excuse ngn bos nk g klinik...then aku selamat balik umah dn membungkang sampai petang..mujur ilang pening (+ ilang gak pose aku...ngeh ngeh!!)

then laki aku kata dia nk bukak pose ngn cikgu sekolah dia, yelah final days are coming...kekngkonon nk farewell party lah tu..aku lak ada kelas malam..lagipun laki aku tak ajak pun (ish tak besh betol!)..

so balik ofis punched out..jemput nurin n off we go to wan's house..sbb nk mtk wan babysit nurin malam ni.

al kisah aku g lah isi minyak, duit dlm purse GUESS aku ada RM7 hinggit (sempat lagi nk berlagak ok!)...kononnyer sure je leh kuar duit kat ATM kat Shell tuh...nk dijadikan cerita ATM tuh haram takleh baca kad aku...asudah, nk byr guna apa ni? kad kredit bounced la pulak (heheheh bape bulan tak bayar daaaaaaa)....

last2 buat muka tak malu aku pinjam duit ngn kakak yg kebetulan satu keje ngn aku (camne aku tau dia satu ofis ngn aku...sbb anak dia kenal anak aku,,,ngeh ngeh)

muka selamba + malu tahap gaban aku berserah je lah....dpt gak pinjam RM50 hehehhe..

then dgn ributnyer aku g bandar nk kuarkan duit...tak pasal2 lak beratur pjg...yelah gomen dpt gaji + bonus ari ni (stupid me!!!!!)...jam dh 6.10pm, dh janji ngn mak aku nk beli KFC..mampos kene marah ni!

suspense.....tetiba kad mamat dpn aku takleh baca..oh GOD please i need that damn money of mine!!! aku pun tunduk ke Nurin n ask her to pray so that we could get out of this mess (yg aku bodoh tak hingat gaji kuar ari ni kenapa ek!)----rezeki Allah bagi gak duit keluar...heheheehehe.....

sampai KFC beratur pjg lagi (stupid for how many times i cant remember)...reason being...sbb whole Kuantan air tarak, so people sume kuar cari mkn...arrgghhhhh....stress level semakin menggaban!

at last with KFC in my hands, i drove like a mad man so that sempat buka pose (as if aku pose kan..hehehe)...sampai betol2 right after azan..mak aku dh muncung 14 inch hehehe...

by 8.00pm aku dh dlm kete g kelas...yelah what to do..commitments are everywhere...me being so stupid n unlucky today makes me sooooo tired....rasa nk tido je....hish....

what a day.....

4 comments:

WorkingMama said...

memang hari yg ntah apa2 ntah utk ko..
nasib ko la..

kiah kay said...

yelah, rasa cam tak bertuah betol aku itu ari...gila kejap! hahhaha....

artisticklytouch said...

drive like a mad man??? hallo...mad lady ok hehehe

uols kena mandi bunga ok

mutif suh anak berdoa...reti ke dia? sekali anak jawab...ibu, kalau takde duit dalam akaun tuh, berdoa sampai keluar air mata darah pun tak keluar jugak duit nyer... laser anak ittew haha

wah...dah lama tak makan kfc tapi kfc kat sini tak sedap

kiah kay said...

ok ok mad lady but still vogue...hahahah....anak aku reti berdoa, sampai ari ni dia dok doa bende sama yg aku ajar sewaktu kejadian malang itu berlaku, hehehe...

thank god her mouth tak laser cam ko art...tunggu dia besau sket ek..leh le berdebat ngn ko ahaks...she can talk ok...i tell u!

kfc sana tak sedap? ada ayam ke kat pulau? tak ke ada ikan ngn rumpai laut jer?