Monday, October 6, 2008

raya yang panjang

today is the 6th raya...aku still holidaying ekekekeek...class starts next week. raya tahun ni, cam biasa, meriah dan penat sbb aku raya kat umah mertua aku (menjadi menantu yg taat setia mengikut perintah tanpa membantah...baik tak aku? baik kan? kan? kan?)

this time around aku penat sket yelah perut bawak budak + bawak makanan hehehe...but all in all, raya is still the way it should be.

skang back to my awkward life...laki aku dh balik KT, finishing what he had started. tinggal lah aku dn anak daraku yg comel itu. penat usah cakap tapi biasalah, life goes on....

takde kene mengena ngn raya ok-----nak beli kete baru tapi duit takde...camne ekkkkk????????????????

3 comments:

WorkingMama said...

ko nak beli keta apa weh?
honda ka?
vios ka?

ehehe...
salam lebaran kiah.
maaf zahir batin ek

kiah kay said...

kete kodok ke, kete bomba ke hehehh...alah farah angan2 kosong jer...ko? dh ada kete? takat lesen je apa barang?

WorkingMama said...

bukan aku taknak ada kete..
aku malas nak drive area kl nih..
asyik jem je..
tambah lagi kebiadapan sesetengah pemandu kl..
tak suka taww..