Monday, April 20, 2009

not yet to come...

salam...

dah masuk 38 weeks...penantian satu penyiksaan...tkde lah seksa sgt tp seksa lah jugak seposen...

my baby still embracing his final moments in the womb. maybe too comfy kat dalam kot..sampaikan mummy dia pujuk soh kuar awal tak mau...hehehe ada kene pujuk lagi nih!

my friend delivered a baby boy last saturday, overdue 5 hari...named the baby aiman mikhail...nice! aku doakan mereka bahagia.

as for me, nama tak bape nk ready lagi. MR bukan cam org lain, dia tunggu baby kuar dulu baru sibuk nk bagi nama...prob he has some in his mind tapi malas nk kecoh cam bini dia ni. aiikkk happy apa nk dpt anak? best wooooo....

semoga kedatangan org baru ini nnt mengeratkan lagi hubungan kami, hope we'll survive in whatever cost...

4 comments:

WorkingMama said...

38 week tu dah kira baby ready nak keluar eh?

aku bertanya untuk masa depan ni :D

kiah kay said...

actually baby is considered matured bila masuk 36 weeks. so skang ni kiranya aku menghitung hari lah sbb baby dh matured and can keluar bila2 shaja....hahahaha...scary ok!

WorkingMama said...

apa ko rasa? gelisah? tak selesa?
scary of course la kan.

kiah kay said...

sume yg ko sebut tuh sume lah yg aku tgh rasa ok....hehehe doakan aku n baby ok ek!